Panel Klienta

Biuro Obsługi Klienta e-biuro

INSTRUKCJA REJESTRACJI NA PANELU KLIENTA

1. Kliknij w odnośnik znajdujący się powyżej „e-biuro„.

2. Po otworzeniu strony w prawym górnym rogu należy kliknąć w pole REJESTRACJA i przygotować fakturę za wodę i/albo ścieki wystawioną dla Państwa przez LPK Sp. z o.o.

3. Uzupełnianie formularza:

a) kod klienta – numer/kod kontrahenta znajduję się na FV przy imieniu i nazwisku (należy podać cały numer włącznie z zerami z przodu jeśli występują)

b) numer dokumentu – należy wpisać cały numer faktury włącznie z FVS i dalej numer.

c) adres email – własny adres emailowy na który zostanie wysłany link w który trzeba kliknąć aby dopełnić rejestracji.

d) numer telefonu – Państwa kontaktowy numer telefonu.

e) hasło – hasło, które będzie służyć logowaniu do Panelu Klienta.

 f) powtórz hasło – wpisujemy jeszcze raz to samo hasło jak powyżej celem weryfikacji czy zostało poprawnie wpisane.

g) następnie należy zapoznać się z Regulaminem E-BIURA, zaznaczyć „Akceptuje regulamin” i kliknąć ZAREJESTRUJ.

4) W kolejnym kroku należy zalogować się na pocztę email podaną w formularzu i kliknąć w link aktywacyjny (z reguły jest on odrazu wysyłany na podany adres emailowy)

5) Teraz można już korzystać z „Panelu Klienta

a) login = kod kontrahenta

b) hasło = hasło podane w formularzu