Dla Klientów

Sprawna, kompetentna i przyjazna obsługa Klientów jest jednym z podstawowych celów, jakie stawia przed sobą Lesznowolskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. (dalej: LPK). Wciąż staramy się doskonalić w zakresie obsługi Klientów. Państwa zadowolenie sprawia nam satysfakcję, a przypadki uzasadnionych uwag dotyczących uchybień w działalności LPK traktujemy jako bodźce i zobowiązania do  poprawienia naszej pracy.

Biuro LPK jest zawsze, w pełnych godzinach pracy, otwarte dla naszych Klientów, jednak zachęcamy Państwa do korzystania także z innych form kontaktu. Zapoznając się z informacjami na niniejszej stronie internetowej dowiedzą się Państwo jak postępować w różnych sytuacjach. Nasze E-BIURO umożliwia Państwu dokonywanie różnych czynności, można tam zgłosić stan wodomierza, złożyć oświadczenie dotyczące otrzymywania faktur w formie elektronicznej, uzyskać informację o bieżącym saldzie czy ilości zużytej wody (szczegółowe informacje na podstronie: Panel Klienta), przesłać dowolną wiadomość lub zapytanie, itp.

W większości przypadków Państwa wizyta w biurze LPK może być bardzo krótka, poświęcona wyłącznie odebraniu albo podpisaniu i odebraniu wcześniej przygotowanych dokumentów, bez potrzeby oczekiwania na ich sporządzenie. W tym celu konieczne jest tylko wcześniejsze przesłanie nam kopii odpowiedniego wniosku wraz z odpowiednimi załącznikami.